Ett ögonblick jag aldrig glömmer - Dag vem bryr sig

Jag tycker inte om såna här rubriker, det liksom är relaterat till kärlek känns det som. Egentligen är jag bara löjlig nu. Fasen jag har väl fler minnen med andra än med henrik, ja sluta nu mandis som fia hade sagt.
Jag kommer aldrig glömma Barcelona, 11 maj, min födelsedag. Det är en dag som jag aldrig, alltså aldrig kommer glömma. Jag befann mig tusentals mil ifrån min familj och mitt hem, men jag blev uppvaktad ifrån morgon tills jag gick och la mig. 
 
Dagen började med att hela klassen kom och sjöng för mig, hur ofta händer något sånt liksom? Fick finfrukost som vickan hade fixat <3. Klädde på mig den blommiga långklänningen dagen till ära och hatt! Vi strosade runt på ett zoo i stekande sol, myste och jag mådde så jävla gött. Sen tror jag att vi gick och shoppade lite och vem mår inte bra av det liksom? Under dagen fick jag en massa snosigosiga sms och det gör mig också så himla glad.
På kvällen hade mina flickor bokat bord på ett fint ställe där de bjöd mig på mat och sen kom även efterrätt och så sjöng typ hela stället för mig. Haha var så löjligt fnittrig.
Sen gick vi vidare till en bar och skrattade ikapp typ. Sen blev jag bärd genom La Rambla och så sjöng typ hela världen för mig kändes det som. 'Happy birthdaaaaaaaay to you'. Gudars skymning. Ja. Ni förstår väl själva.
Ja, detta är ett ögonblick jag aldrig kommer glömma. Världens finaste vänner gav mig världens finaste födelsedag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0