2013

hej. jag har förlagt min plånbok. hade den i soffan förut men nu är den borta. Jag behövde den, för jag skulle köpa tandkräm. Nu hann jag inte köpa tandkräm för att den jävla plånboken har fått ben och gått ut härifrån. Ja.

Jag ska blogga om Carle. Hon har problem med gluten. Vi har diagnosticerat henne med glutenallergi. Jobbigt för henne. No more vanligt vitt perfekt rostbröd. Förutom det är hon relativt frisk.

Här får du lite saker du ska ha klarat av inom två veckor Carle:
1. Ny header (so last year)
2. Ta prover för allergi
3. Testa glutenfritt bröd
4. Laga mat och ha batman-marathon med moi.
5. Bestämt vart vi ska äta på MA BIRTHDAY BIAAATCH

om du inte klarar dessa måste du äta en sån rund fisk (googlade "äckligt djur" för att få fram den).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0