tjena mittbena vart ska ni ojojoj låter jätteskoj

hallå alla.
först och främst ska jag berätta att carles mobil är trasig. jag har inga detaljer om detta (vet ej vad som felar, vad som fungerar och inte osv..). den är bara trasig, helt enkelt.

sen tänkte jag ta upp det här med hennes åksjukeproblem. ni vet det här med tåg, att det finns olika platser. man kan antingen sitta vänd åt rätt håll, eller åka liksom baklänges. oftast får man sitta var man vill, men när man bokat biljetter för en längre resa får man en bestämd plats man ska sitta på, och då ska man ju sitta på den platsen. carle då, som blir åksjuk av att åka baklänges fick såklart en sån plats. det blev alltså en jättejobbig resa, hon höll på att spy och fick leta efter en påse. resan var inte bara jobbig, den var den värsta någonsin, tydligen. bra, då vet ni det.

annars mår hon bra, befinner sig i stockholm hos lena. på tal om stockholm och lena, ikväll bestämde jag mig för att åka dit och hälsa på. ganska spontant men det blir alltid bäst då. 07:43 imorgon går mitt tåg och jag är framme vid 10:35, redo för massa shopping och catch up med min fru som jag inte träffat på snart en vecka. allt för länge.

ska också berätta att carle är klantig. japp, det var det. Inga specifikationer och ingen speciell händelse behövs, alla vet att hon är det.

idag hade hon problem med autostavningen som finns på de flesta av dagens telebubus. helt plötsligt fick jag ett meddelande där det stod "huggorm". det var inte det hon skulle skriva, minns tyvärr inte vad hon egentligen ville säga. sen skulle hon skriva "moahaha" lite retsamt, hennes dumma samsung ändrade det till "mohammad", vilket blev väldigt fel. hon skulle sen skriva "sörru", det blev "Sören". jag har med andra ord haft lite svårt med att förstå henne idag...

the stalker of 2011 är tillbaka också, men det behöver vi inte gå in närmare på. tack finisar, för att ni fortfarande klickar er in på carles halvkonstiga blogg. det vore tråkigt att skriva här om ni inte gjorde det. kram från er favoritgästbloggerska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0