nu är det lite jobbigt

denna vecka, månad eller ja kanske år har jag haft otur med allt. Eller kanske har jag gått och blivit en riktig klant. Vet inte. Men enbart denna vecka har jag ramlat två gånger, slagit upp en dörr på min fot så jag säkert bröt den, ja det gjorde jag. Tappat bort mitt bankkort. Tappat ut hela kakaopaketet på golvet. Och slagit sönder en vas.
En tant plingade även på igår och sa att jag skulle betala 50 spänn för att jag inte hade vikt mina mjölkpaket när jag slängde dom, hur töntigt är inte det? Och hur vet hon ens att det var jag? Bööh. Tant.
 
Har även gjort sönder mitt badkar när jag skulle byta en glödlampa. Jag stod på det och bangpang så gick det sönder. Och så tappade jag min tvdosa i skurhinken. Så nu har jag ingen tvdosa och det är jättejobbigt.
Har det kommit in en liten Victoria Lind i mig? Vickan försvinn isf. Det är lite halvjobbigt. Nej det är fasen heljobbigt. Tack nu ska jag försöka hitta min bankkort, så jag kan köpa nytt kakao och en ny vas kanske. Och en ny tvdosa..
 

Kommentarer
Postat av: Victoria Lind

Hahaha amen fuck you!

2013-02-22 @ 21:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0