haha




jag lär börja det här inlägget med ett haha. Så haha. vet ni varför? för jag skrev så otroligt dåligt på provet jag hade idag, jag övervägde många gånger att riva sönder dreten. Politik är ingenting för mig och kommer nog tyvärr aldrig att bli. Mina svar var så dåliga och så roliga så det var ju nästan oförskämt av mig att ens lämna in det.

men okeeeej, nu är det lov och det är jag så jääävlans glad för. Imorgon åker jag till Torsby och på tisdag far jag till mammi och Stockholm. Varför skrev jag "far"? Åker säger man.. Blev förövrigt bjuden på lunch av sis, så det är en bra fredag.
Ikväll ska jag ha kul. Woopsihoppsi hejdå en liten powernap får det bli nu. Godmiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0