nu ska vi fira in det nya året





Gick upp alldeles för tidigt, åkte och gjorde en uppsättning på Maja som skulle på nyårsfest med baltema, åkte hem och nu sitter jag här i soffan och har egentligen ingen tid för det. Borde duscha, sminka mig, göra mig iordning i håret och se hyffsat nyårsfin ut. För snart åker vi till karlstad för att fira olle och nyår i skåre och sedan vidare till karlstad för en natt på Jaguar. Inte direkt som mina andra nyårar haha säger man så? Ahja.
Och så får jag träffa mina älskade tjejer där nere också. Så ja det kommer bli en förbannat bra dag och kväll.

På återseende hörreni och ha en superbra kväll. Ta hand om er också är ni snälla. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0