men åh mina älsklingar

 
 
 
 
 
 
 
en hög av bilder från arkivet som gör mig sådär galet varm i hjärtat. På riktigt, bilder från sommaren är det bästa jag vet att kolla på. 
 
Hej på er förresten. Idag är det söndag mina vänner, söndag och tredje advent. Fjärde advent? Nej jag vettefan, nära jul är det iallafall och jag kan meddela att jag inte har en enda liten julkänsla i kroppen och det kan vara därför jag inte vet om det är tredje eller fjärde advent idag. Jag har köpt en julklapp iallafall och den är köpt av ren ren kärlek. Bättre än inget tänker jag. Nu ska jag ta en kaffekopp och plugga skiten som jag förhoppningsvis inte behöver göra något mer snart. Jippi. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0