det finaste man kan få

världens finaste text
 
Jag kan läsa det gång på gång efter varandra och le varenda gång, fälla en tår varje gång. Ni har nog märkt, jag är i ett bra stadium i livet. Och jag klättrar bara uppåt ständigt, tack vare såna här saker. Jag kan nog leva på det där i flera månader. Ibland bara behöver man få höra såna saker om sig själv för att tro lite extra på sig själv. Och just när jag läste det där, det var då jag verkligen behövde höra det. Så tack Olivia för det där. Tack tack tack. 
 
Åååh energi till att börja packa t.o.m! För underbart. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Joiii

Man blir så glad av dina inlägg stumpis! Känns så bra att du mår bra! Ha dn grym resa så ses vi i roliga skolan sen hihi! Puss :)

2013-08-08 @ 14:44:02
Postat av: Olivia

pusspusspuss, du är underbaris <3

2013-08-08 @ 21:03:10
URL: http://www.rodanaglar.webblogg.se
Postat av: Anonym

precis som alla andra blir, så blir jag också väldigt glad av att läsa att du mår bra och är glad

2013-08-08 @ 21:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0