haha så rolig

jag har blivit rättad, Sveriges Mästerkock menade jag givetvis. Herregud så fel det kan bli ibland. Påtal om mat, jag längtar till helgen då jag får komma hem och äta pappas mat igen. Jag äter verkligen för en hel vecka när jag är hemma hos honom, så jag liksom inte behöver laga någon mat här i Karlstad. Det är verkligen ingenting för mig det där med matlagning, det är dyrt, svårt, tidskrävande, jobbigt och tråkigt. Blir så när man är ensam. Jag är som en ungkarl som säger 'det är så tråkigt att laga mat till sig själv' JAA det är det faktiskt, ensam helt enkelt.... jätteensam. Ynklig, lämnad, övergiven, helt utan mat.. 
 
Skoja bara, jag har mat på fönstret t.o.m. Så det går ingen nöd på mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0