10.

1. Jag insåg alldeles förut att jag har lagt upp tre inlägg i rad med bara en bild och sen inget mer. Så gör inte en bra bloggerska, ni får ursäkta mig. 
2. Jag gillar människor, vi är roliga, fantastiska och vackra. Men sen finns det ju såna som är jävligt jobbiga och såna gillar jag inte. 
3. om jag hade enbart ett dygn kvar att leva, så skulle jag äta mos. 
4. Jag tycker det är väldigt roande att läsa dåliga bloggar. 
5. Därför borde det vara väldigt roande för er att läsa min blogg.
6. Jag har inget mer roligt att skriva.
7. Inte för de andra punkterna var speciellt roliga, men ja. 
8. Godnatt på er, inte för att jag ska sova utan mest för att ni borde göra det. 
9. Nu ska jag se på solsidan, det ska bli kul. 
10. Här får ni en bild på mig och Amanda, ja jag posar på bilden. Gör ett såkallat duckface. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah punkt fyra dör

2013-04-04 @ 23:38:27
Postat av: ällen

Haha punkt 4!!

2013-04-05 @ 16:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0