måndag i sin ära

oh shiet. Idag är en sådan dag som man längtar efter att lägga sig i soffan, ha på sig fulkläder, dra upp håret i en ful tofs och bara va ful helt enkelt. Så det är precis vad jag är, ful. Och det är så himla skönt efter en lång dag i skolan. En fin och bra sak var att när jag kom hem idag hade pappa gjort klart i lägenhet, så nu är det klart! Är ju så lycklig över att slippa en knallgulful tapet med en blommig bord..... ni förstår nog själva vilken pina det har varit. Nu är det ljust och fräscht. Tack bästa pappi! 
Nu ska jag njuta av ett bad och försöka sysselsätta mig själv. Är ju första gången jag är ensam på typ...en månad. 
Tjena hejhej tja.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0