från kycklinglår till camilla

Jag har ätit kycklinglår i två dagar nu med keso och smörstekta champinoner. Det är en ganska bra middag för att vara mig. Jag har även varit otroligt noga med att diska efter mig, vilket också är en merit. Jag har också städat två gånger denna vecka och det är bara onsdag! Jag är otroligt stolt över mig själv. Men vad ska jag göra när jag är själv liksom?
 
Jag har inte bott själv någon gång, så ni får ursäkta att det är ett jävla babbel på mig. Men förra året hade jag ALLTID någon hos mig. Antingen Henrik eller så fanns camillaälskling i rummet bredvid. Åh vad jag saknar henne förresten. Våra tekvällar var oslagbara, våra pratstunder som alltid balla ur var också oslagbara. Jag saknar henne. Så imorgon ska jag ta med henne på Tjejkväll i stan. Och nu ska jag sluta skriva och gå ut och gå. Godnatt.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: camillski

saknar dig med älsklingscarle (L)

2012-09-26 @ 19:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0