hårhistoria

 
 
 
 


 
 
Egentligen är jag ganska mörk, fast i sexan började jag slinga mig ljusare och fortsatte så till förra hösten. Jag kunde inte tänka mig att bli mörk, men så gick jag in på en drop-in salong och gjorde det. Jag hade en ganska mörkbrun färg med lite nyanser med rött i. Sen skaffade jag hårförlängning som jag älskade. Färgade mig då ännu mörkare, näst intill svart men även där med inslag av rött.
I somras någon gång började jag slinga mig igen, så då var jag typ ljusbrun/orange/mellan någonting. Och för någon vecka sen klippte jag av mig allt slitet, så jävla underbart! Och nu har jag slingat mig ytterligare 2 gånger så nu är jag ganska ljus igen. Vill bli som solglasögonbilden. 
Har även haft lugg under det senaste. Hår är bara hår, det växer ut. Och man bör klippa av det slitna tycker jag, alltså det ser så himla mycket fräschade ut om man kapar av de slitna topparna. De blir ändå bara tunna och bleka, usch. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0