dåliga vanor

Tillbaka i karlstad efter en helg i torsby. Fick äta pappas mat och mysa i soffan på kvällarna, såg tre Johan Falk filmer och var en bra flickvän som följde med och tittade på handboll. Så såg min helg ut. Nej förfan, var ju på hockey igår också. Och har lyckas bli sjuk igen. Så ligger det till.
På fredag är jag troligtvis ledig och då tar jag lov. Ska bli så skönt, speciellt att sova. Jag är så sjukligt morgontrött så det är fan pinsamt. Jag tänker varje dag 'imorgon ska jag gå upp tidigt och göra mig iordning på riktigt samt äta en stor och nyttig frukost, koka kaffe och gröt och namnamnam...'. Och så ringer denna jävla väckarklocka och jag stänger av och sover vidare. Sen är det 20 minuter kvar tills jag ska dra och så ser jag förjävlig ut överallt och lika hungrig som dagen innan. Så är det med det. Japp.
 
Koka kaffe, ta ett långt bad och plugga. Yeah fin kväll.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0