bitch

Idag åkte henrik hem för jobb igen, det är nog ganska skönt för honom tror jag för han måste göda mig för att jag inte ska bli grinig. Det är näst intill pinsamt vad grinig jag blir i hungrigt tillstånd. Det behöver inte vara någon nobelmiddag för att jag ska bli glad och go dock, behövs bara en varma koppen eller en mandarin då och då. Men ibland har man inte varken varma koppen eller några stackars mandariner och då...då förvandlas jag till en skikande bitch. Det är verkligen så. Haha gud mår illa av mig själv.
men nu har jag nyss avnjutigt en tallrik med mannagrynsgröt, ett hårtbröd och en mandarin. Så nu är jag jätteglad. Tur för fia det, ska nämligen åka in till stan för att träffa henne nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0