söndagstråkigt

  • Favorit:
  • 1. Band - Hmm skulle nog säga Kent, kent kent kent. Och coldplay.
  • 2. Film - Niceville är intressant, 500 days of summer är bra, för risk av att bli klassad som urlöjlig, men falk filmerna är bra.
  • 3. Serie - Jag är en typisk tjejig tjej, så oth, oc, satc, greys och gossip girl. haha ja...
  • 4. Person - Hur fan skulle jag kunna välja en person? Ahja, allavännerminpojkvänminfamilj. Där har ni det.
  • 5. Resemål - Också supersvårt, av de ställen jag har varit på än så länge, så är thai och barca mina favoriter.
  • 6. Internetsida - alla bloggar! haha fan vad dålig jag var på att skriva EN favorit.
  • 7. Bakverk - lussekatter. mmmm yummie nomnom namnam.
  • Har du någonsin:
  • 1. Haft sex - Inte för det angår er alls, men ja.
  • 2. Kysst en främling - Enda jag gör.
  • 3. Varit kär i en lärare - Nej, har bara haft tjejer och gubbar tyvärr....
  • 4. Gjort något dumt - Nej absolut inte, har aldrig brutit mot någon lag eller gjort något dumt. Aldrig. Nejnej.
  • 5. Ätit tills du har spytt - Haha men.....
  • 6. Sovit en hel dag - Nej, men jag har nog varit nerbäddad i sängen en hel dag. Det är skönt.
  • 7. Varit kär - Ja i en person och det är jag fortfarande. Har trott att jag har varit kär många gånger förut, men det har jag verkligen inte varit. Kär i kärleken däremot, det har jag varit.
  • Det ena eller det andra:
  • 1. Fest eller hemmakväll - Beror att på det, är en partypingla, fast mestadels föredrar jag hemmakväll med henrik. Amanda 55 år, det är jag det.
  • 2. Blogg eller facebook - Bloggar, inspiration och härliga människor!
  • 3. Mode eller sport - haha, mode!
  • 4. Kompisar eller partner - Om jag var tvungen att välja, så vänner. Man vet att dom finns kvar.
  • 5. Godis eller chips - Djungelvrål.
  • 6. Katt eller hund - Hundar är söta, men just nu längtar jag bara efter min och henriks lilla kattbebis.
  • 7. Jul eller påsk - Jul, älskar jul. Speciellt tiden innan jul, bästa jag vet! Jag blir så mysig och go då. Fast påsk är fint det också, då är det vår och inga måsten finns.
  • Frågor
  • 1. Vad har du för smink idag? - Idag är jag väldigt mig själv, så absolut inge smink. Så skönt att kunna gnugga mig i ögonen utan något hinder.
  • 2. Hur mycket pengar gör du av med varje månad? - Cirkus 1500 plus hyra och sådant strunt.
  • 3. Hur mycket på kläder? - I snitt kanske 200, om ens det. När man bor själv får man prioritera mat först, kanske är en bra sak. haha.
  • 4. Favorithögtid? - Jul sa jag ju, eller det kanske jag inte sa men det är det iallafall.
  • 5. Vad längtar du efter nu? - Missekissen vi ska hämta snart, mys och just nu - mat!
  • 6. Vad dricker du mest? - Loka eller julmust just för tillfället.
  • 7. Vad skulle du inte klara dig utan? - alla runt omkring mig och min telefon. Såklart! Kaffe också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0