ahja life is good man

Vilken jobbig dag. Jag vaknade efter alldeles för få timmars sömn inatt, tittade ut och det jag såg var..regn. Jag som i två dagars sjukdom planerat mitt klädval för idag, så utomordentligt. Idag skulle jag minsann ha långklänning. Tror ni att jag hade någon slags lust att ha på mig det idag? Nej. Men jag hade då tamejfan inget val, jag hade inga andra torra kläder. Så här har jag gått idag och skakat av kyla.
Senare under dagen fick jag den glada och underbart roliga nyheten att  vi skulle sluta 4 istället för 2. Ja jippi.
Plus att min kära skinnväst var slut, som jag har suktat efter den. Ja, så ni förstår väl själva att det är en hård dag.

Ett plus var ju att jag fick massage av världens bästa pojke iallafall. Och en smoothie. Så det kanske inte går någon nöd på mig iallafall, ching ching. Nu måste jag göra klart min underbara Torsby-powerpoint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0