så är det





Nej, jag kommer inte dela Kony 2012. Inte för att jag inte blev rörd eller för att jag tycker någonting annat än det som sägs i filmen, men det blir bara för mycket.
Nej, jag tycker inte färgade jeans från Gina Tricot är snygga alls.
Nej, jag tycker inte Kenzas röda skinnjacka är to die for och skulle jag haft pengar, så skulle jag inte köpa den.
Nej, jag hatar inte Kissie. Hon är nog en ganska smart brud egentligen skulle jag tro. Fast hon har gjort sig otroligt ful, ja.
Ja, jag tycker långkjolar och långklänningar är snyggt som fan.
Ja, rött hår är riktigt snyggt på de som passar i det.
Ja, jag var ganska brun och fin på bilderna ovan.
Ja, man får tycka att man själv är snygg utan att bli kallad egotrippad tönt.
Och ja, för guds skull. Köp den där godispåsen till lördagsmyset om ni är sugen på det.

Tack tack, hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0