intressant

1. Vilka är dina favoritserier?

Oj! Jag är en typisk tjej där, jag gråter till O.C, dör lite till Oth och Lucas Scott och skulle gärna byta ut min garderob mot Serena's i Gossip Girl. Fullkomligt normal med andra ord. Så på den fronten är jag inge cool.

2. Vad gillar du med dig själv?

Jaha oj hoppsan jävlar. Det här var svårt. Jag gillar mig själv för att jag är social och är så förbannat stark som person. Jag är ganska bra på att trösta människor också och är en bra lyssnare.

3. ..och vad gillar du inte med dig själv?

att jag låter endel människor ta min energi. Att jag har dåligt tålamod och är en dålig förlorare. Riktigt dålig, typ äckligt dålig.

4. Om du skulle överraska din partner, vad skulle du göra då?

Jag har svårt att vara romantisk, det är inte riktigt min grej. Men ja, ta med mig min henrik till Skara Sommarland vore väl roligt. Liseberg är ju ett roligt ställe också. Haha jaha, det kanske var nu man skulle skriva ' åh jag skulle tända en massa ljus och laga trerätters och lägga rosenblad på sängen och köpa nya underkläder till mig själv. Sen skulle vi ta ett bad tillsammans..' Äh, sån.är.inte.jag.

5. Vad vill du göra innan du dör?

Vad vill jag inte göra? Klart man vill resa som alla andra. Men jag skulle vilja vara fadder till barn i afrika, vilket jag ska vara. Jag skulle vilja åka till Astrid Lindgrens barnsjukhus och få barnen och känna sig viktigaste i världen. Hoppa bungyjump vore väl coolt och äta en snigel.

6. Hur är du som vän och partner?


Jaa ni. Som flickvän är jag ganska jobbig tror jag, haha. Jag är ganska kräsen och vill ha det på ett sätt och kompromissa är inte riktigt min grej. Sen är jag väl bra också hoppas jag. Jag är snäll och väldigt kramgo och jag är nog ganska lätt att prata med. Jag och henrik är ganska galna och har roligt ihop. Haha fan vad hemsk jag låter.

Som vän är jag väl bra på att lyssna som jag visst sa. Sen vettefan, jobbig fråga.


7. Vad är du bra på?

Bowling, prata, nörda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0