roman

Efter några timmar i solstolen med nostalgisk musik i öronen sitter jag nu i pappas alldeles underbart sköna soffa med huvudbanga. Skitsamma, nu ska jag strax ta på mig gummistövlarna och dra och plocka blommor med ericisen. Sen ska vi försöka oss på midsommarkransar, om jag känner mig själv rätt kommer jag anlita någon som får göra min krans.
 
Annars känns allting väldigt skönt, midsommar är ganska välplanerad med tusentals grejer att hinna med. Ska hinna med att ta min och henriks traditonella wienerfrukost, haha okej vi har gjort det ett år men. Det ska ätas överallt och jag ska hinna göra min snyggast och så ska jag ha roligt med vänner. Fan, detta blev ju en hel roman.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0