sommarnatt

 
 
Min sommar är väldigt fin trots vädret, jag deppar inte ihop över det. Fan, det är ju samma för varenda jävel som bor i detta land. Jag går runt och luktar vaniljglass hela tiden, det liksom stillar mitt glassbegär. 
Fiskar gör jag endel också och ser på en massa film på nätterna, gosar gör jag väl också. Och ikväll ska jag laga en hejdundrans god middag. 
 
Sommarlivet är helt okej med andra ord. Och denna vecka ska jag hinna med karlstad, malung, kärringbingo och utgång här i byn. Underbart. 

Kommentarer
Postat av: c

alltså jag vill ha dig och 95orna tillbaks på fryken haha :( inte samma sak utan er

Svar: haha vi är inte så mycket att sakna tror jag :D ellääää?
Amanda

2012-07-19 @ 18:57:38
URL: http://iconnie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0