okej viktig fakta

10 saker jag tycker om:
att vinna
dricka kaffe
se mig omkring
sova
att känna mig bäst/snyggast/coolast
inspirera och inspireras
att va med mina vänner
träffa folk
knäcka ryggen
åka karuseller
tugga tuggummi och sen svälja dom, mamma lärde mig aldrig att man inte fick det. 
fisa 

9 saker jag tycker mindre om: 

fula äckliga epa-traktorer
ormar
maskar
djur överhuvudtaget typ, utom hästar, endel vovvar och kaniner
barn som stirrar, uhh
klackskor som klackar men som inte syns, uuuh igen
sa jag barn som stirrar? och maskar?
att va rastlös
och så
 
 
8 bloggar jag läser: 
norling
camilla
johanna 
kenza, nähäää?!?
min egen
sen vettefan
 
7 saker jag vill göra i framtiden: 
bli fadder till en söt liten afrikanunge
åka till astrid lindgrens barnsjukhus och lysa upp ungarnas dagar
skriva en självbiografi, om jag blir en intressant person vill säga
springa marathon vore väl kul
bli en eldsjäl, haha
äta äckliga saker på gatuköken i fillipinerna
hoppa i ett bollhav fullt med popcorn i

6 saker jag är rädd för:
 

ormar, spindlar, ja djur i allmänhet
att bli en grå tråkig tant
att sova själv, så varför gör jag det inatt??
wallanderfilmer och sånt
Anna Anka
och hon Skipper
 

5 ord som beskriver mig: 
lättirreterad
rastlös
spontan
slarvig
pratglad, haha det var väl ungefär 5 ganska oattraktiva egenskaper...

4 saker jag ser fram emot: 
åka och hälsa på min mamma i stockholm varje helg typ
Lady Gaga med sis
att bli en rätt grym frisör
att slå min syster på rumble någon jävla gång!!

3 filmer jag tycker om:
solsidan, är det en film? nej en serie ahja skitsamma det går på tv iaf.
eva&adam
hitta nemo & hajar som hajar. 

2 snygga personer: 
så jävla standard men Edward Cullen, mmm 
erica frykemo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0