jahaja, nu får ni lov och läsa lite strunt här. Varsågod

- Om jag skulle gilla djur, så skulle jag lätt gå Lillerudsgymnasiet. De verkar ha så otroligt roligt och tänk vad underbart. Fast..nu gillar jag ju knappt min egen hund Harry och grisar och kor är äckliga. Så inge Lillerud för min del icke.

- Jag tycker att Molly Sandèn är typ snyggast i Sverige.

- Just i detta nu ligger jag i soffan och mår alldeles ypperligt i bara trosor och stortröjan medans henrik står i köket och lagar. Hihi här mår man.

- När jag känner mig obekväm i någons sällskap eller inte känner någon blir jag otroligt tyst, tillbakadragen och otroligt tråkig. Det suger, för jag är inte tråkig.

- Jag är ganska duktig på att laga mat egentligen, men säger att jag inte är det för att slippa göra det. Plus att jag är alldeles för lat för att laga mat.

- Jag är känd för att vara kräsen inom maten. Man får inte bjuda på korv och makaroner, eller likande skit. Och absolut inte salta maten. Då blir jag lite aggresiv.

- Är jävligt törstig jämt, dricker så kopiöst mycket. Nästan så man kan tro att jag har diabetes eller nått..

- Ibland gör jag paj, fast inga bär eller så i utan bara smulpaj. Det är gott.

- Djungelvrål är det absolut bästa jag vet. När jag i framtiden ska föda barn måste jag nog äta djungelvrål emellan värkarna, så ja.

- Den enda som kunde förstå mig när jag var liten var Vickan. Ingen annan hörde vad jag sa, vilket kanske inte är så konstigt men tanke på att jag enbart kunde säga vokalerna. Hehe.

- Jag hatar meningen ' what doesn't kill you makes you stronger' Jaaaaaaaa vi fattar att ni gillar den meningen, ni behöver inte lägga ut loggfoton på facebook och skriva det citatet, ni behöver inte ha den som rubrik till bloggen. Bra, den är ju inte ens vettig. Den är bara jävligt jobbig och ful.. Förlåt, nu har någon saltat min mat..

- Jag har stora problem med busschaufförer. De brukar bli arga på mig ibland dom, när det är dom som inte stannar när man trycker på stop. Gosh.

- Ska sluta vara så arg nu och titta på OC.



Trevlig lördag. Vi säger så, hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0