KUL/TRÅKIGT/ONÖDIGT/ÄH VETTEFAN

- Jag är väldigt nörd i Cafè World på min mobil.

- Jag hatar saft och festis. Jag gillar kolsyra jag, ja det gör jag.

- Älskar att åka karuseller, kan vara det roligaste jag vet. Förutom höjdskräcken och sån dynga, jag åker den varje gång men varje gång sitter jag och gråter och får en gnutta dödsångest.

- Gillar mitt löshår, väldigt mycket. Enkelt att använda och snyggt som fasen blir det. Men hade jag inte löshår skulle jag nog klippa av mig mitt hår till en lång page.

- Ska göra Julias balfrisyr till våren och det ska ju bli grymt roligt det.

- Är experten själv på att rota ner. Önskade att jag föddes till en lite mer pedantare människa.

- Jag går ofta med två olika strumpor på mig.

- Orkar inge mer.

Kommentarer
Postat av: Julia

Apropå att du ska göra min balfrisyr, ska vi prova någon dag framöver? :)



Och hur blev det med gymmet nu då?!

2012-01-09 @ 20:32:28
URL: http://juliabarremyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0