hårguide eller?

Jag fick önskemål om att lägga ut mer tips på bra produkter och andra hårgrejer. Så jag ska väl försöka med det, lite då och då. Okej, först så tycker jag det är viktigt med ett bra schampo/balsam. Ica's varianter, ja jag vet att det är enkelt att snåla lite och köpa dom. Det kan ju intr vara så stor skillnad tänker man, men jo det är det.
Så lägg lite mer pengar på det till en början, ni kommer märka skillnad. Och viktigt! Använd även en riktigt riktigt bra inpackning lite då och då. Ger underverk det.
Sen, värmeskydd. I form av gel eller spray, vilket som bara man använder det. Yeah.




Lanzas produkter är riktigt bra. Jag använder mig av ganska mycket av de produkterna eftersom vi mer eller mindre måste använda och testa alla produkter i skolan, på oss själva. Den blå flaskan är min favorit. Silkesdroppar som man kan ha i blött och torrt hår. Det gör att håret torkar snabbare, blir mindre frissigt och elektriskt och man får en hejdundrans glans! En bra volymspray har ni här också, den oranga flaskan. Som ger ett bra lyft utan att bli ett minsta fett.
Och saltvattenspray, åh den är ju underbar. Ni vet när man kommit från stranden, då är ju håret sådär otroligt fint och strävt, lite slarvigt. Så kan ni få mitt i vintern, perfekt det.

Men min absoluta favorit till mitt slitna och torra hår är denna. Fungerar även som värmeskydd, men den reparerar håret och använder man den efter varje dusch så ger den underverk. Iallafall på mig.
Såja, där har ni lite tips från coachen.

Kommentarer
Postat av: cornelia

alla produkter från Redken är sjukt bra!

2012-01-12 @ 23:20:29
URL: http://iconnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0