känn ingen sorg

Ha-ha. Ibland förvånas jag över mig själv. Jag förundras också över det faktum att jag svänger så otroligt snabbt i humör när någonting inte blir som jag önskar.
Jag kan vara på toppenhumör och känner själv hur min mun i minsta form har frusit fast i ett tillstånd. Sen så kommer en liten motgång och jag förvandlas till världens bitterfitta. Och då krävs det endel för att jag ska komma tillbaka till det tillståndet jag var en sekund innan. Men sån är jag. Och nej, jag ska inte byta p-piller eller någonting sånt och nej, det beror inte på tonåren heller. Utan jag föddes sån helt enkelt.

Sen har jag ju mina fina sidor också. Hehhehe. Är ju en riktigt hejare på att slösa pengar.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0