vända om

vilken lättnad det skulle vara om vi hoppade över dagens datum. den fjortonde är något speciellt och det är så typiskt att datumet var så nära. Aja. vänd tankarna amanda.
Kortdag i skolan idag igen, vi har mer eller mindre tagit jullov nu och det känns riktigt gött. Ska försöka njuta va julen, ska försöka tänka rätt, hålla i tankarna så de inte försvinner iväg till det som bryter ner mig. Måste försöka. 
 
'du är värd bättre' så säger många till mig. Jag vet inte om jag håller med. Det låter extremt egoistiskt att säga så. Det kanske inte finns någon som är värd att må såhär dåligt över, ingen ska heller få någon att må såhär. Men det är en annan sak. Jag är inte 'värd' att få någon bättre. Jag är inte det. Men att han mår 'bra' som han säger, och jag mår såhär, det gör att jag mår ännu sämre och det är precis det som jag måste få bort. Det är precis dom tankarna jag måste vända. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0