skönt

julia skickade en peppande spotifylista, du hade rätt pinglan, it helps. helt sjukt. Nu är jag tillbaka till karlstad förövrigt, känns bra och jobbigt. Får inte tänka på hur tomt det är, får inte tänka alls. Får inte tänka på den dagen då allt det praktiska ska lösas. Det skiter jag i just nu. Dethär är ju en superdiet också, minimorötter, kiwi och kaffe. Jag hoppas ni förstår min ironi, den finns fortfarande kvar den och det är ju skönt.
Imorgon kommer erica också och det är också otroligt skönt. Gud vad allt är skönt helt plötsligt. Skönt det.
 
Skrattar lite över mig själv, jag kommer ju snart toppa 'mest aktiva' blogglistan snart. Äh hönt skull dä gär, detta lell.
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag sa ju det, den ska få en att känna sig bäst i världen :)

2012-12-09 @ 23:29:11
URL: http://juliabarremyr.blogg.se
Postat av: Johanna

http://rodeo.net/niotillfem/2008/12/om-att-gora-slut-med-nagon/

2012-12-10 @ 13:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0