one week

idag har jag skrivit en lista på saker jag vill göra och saker jag ska göra. Det är lite allt möjligt från att ta kontakt med en vän jag har förlorat till att börja skriva igen, till att gå runt hela karlstad på natten till köpa en blomma och försök få den att leva mer än 13 dagar.. Tänkte börja läsa också, kanske även en hel bok. Brukar sluta efter halva för jag blir för uttråkad. Framför allt, den största punkten så ska jag försöka hitta mig själv och börja älska mig själv. 
Den gamla klyschan 'hur ska någon annan kunna älska dig om du själv inte gör det?'. Det ligger någonting väldigt sant i den. Och så tänker jag lära mig att våga vara ensam. Jag tänker inte söka något nytt för att komma ur det här utan jag tänker låta det ta den tid det ska och jag ska va så jävla mycket bättre. 
 
annars så går orkar jag sålänge jag är sysselsatt, det är ensamheten som bryter ner mig och mina tankar. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0