*

det finns otroligt många fina människor i mitt liv. jag blir otroligt rörd av alla fina ord ni ger mig och jag blir otroligt lättad över tanken att slippa tvingas gå igenom detta tillsammans. jag tänkte under gårdagen, 'varför jag?, varför bryr sig så många om mig?' Jag vet inte, kan inte svara på den frågan. Men jag är otroligt tacksam för det.
Man kan liksom inte stå still på samma plats, stå och trampa och tro att det blir bättre av att bara älta runt runt. jag måste försöka gå vidare. idag kan jag iallafall säga det och det känns bra.
 
 

Kommentarer
Postat av: Victoria

'varför jag?, varför bryr sig så många om mig?'
Jo de ska jag säga dig lilla du, för att du är en av de underbaraste människorna på denna jord och du har funnits där för oss gång efter gång. Därför, tänk på de! Puss, älskar dig underbaraste vännen!

2012-12-10 @ 16:40:13
URL: http://victorialind.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0