bra dag

idag fick jag min julklappis från henrik. en liten misse! så idag mår jag bra, jag är glad och jag ser saker på ett helt annat sätt, kanske inte enbart är smulans förtjänst utan också tack vare att vi pratade idag. Jag är inte lika ledsen längre, jag känner mig starkare. Jo jag gråter varje dag fortfarande, men förut grät jag mer än vad jag inte grät. Så jag kommer framåt.
Och det är ju superskönt! för nu är det verkligen snart julafton och jag vill ha den finaste julen trots att det är som det är. Jag är värd det. Ja. Nu ska jag få lillan att sluta att riva mig och få henne att sova.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Du är värd det allra bästa min fina syster <3

2012-12-23 @ 11:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0