sommar' 12

 
 
en vecka kvar av lovet och jag försöker njuta av det sista som är kvar, det försöker vi väl alla antar jag. Men vet ni vad? Jag mår inte dåligt över att det snart är slut på det vi längtar efter hela året, för jag vill och behöver komma in i det vanliga igen. Det ska bli ganska skönt. 
Och bara för hösten faller in, så behöver inte vi falla ner. Iallafall ska jag låta det hända, jag har en massa att se fram emot. Praktik, vänner, stockholm en hejdundrans mycket, Lady gaga med sis och tända ljus på balkongen. Hör ni det? Vi behöver inte falla för att hösten kryper närmre. Även fast bilderna ovan är så underbart, som bara en sommar kan göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0