tonight, we are young

Ja jo, jag är mycket medveten om min frånvaro. Men ni behöver inte kasta ägg på min fönsterruta och skicka obehagliga hatmejl till mig för det. Nej, då har vi det utrett.
Har det hänt något rolig eller? Nej.

Min nya favoritlåt är 'we are young' den är underbar.
Jag har tagit påsklov jä och redan svällt upp efter påskäggen.
Jag har blivit...pinsamt nog lika fast i Gossip Girl som alla andra. Hate it.
Idag har jag målat påskbrev med Emma.
Inatt hände något läskigt, jag hörde en bildörr smällas igen, såg billjus på uppfarten och att någon var utanför fönstret, jag slog och försökte väcka henrik. Idag vet jag inte om detta var en dröm eller om det var sant. Rädd.
Nu ska jag göra nått, hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0