grattis!!






Här på min blogg, vet ni ju alla att det är jag som bestämmer, japp. Och då brukar det inte bli så att det sker några större grattishälsningar här och speciellt inte ett helt inlägg specifikt tillägnat till födelsedagsbarnet.
Men idag, då fyller min trognaste bloggläsare och en av mina trognaste vänner år. Och då, då ska hon bannemej få ett helt inlägg, just till henne.

Så grattis Emma, du är mycket speciell. För du får mig verkligen att vara mig själv till hundraprocent hela tiden och om det är en bra, eller dålig sak. Det behöver vi inte gå in på här.

Kommentarer
Postat av: Emmmmmmma

Taaack Amanda Carle :D känner mig väldigt hedrad som får ett eget inlägg bara om mig :) pusssss

2012-04-12 @ 21:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0