svaaaar

jag har fått två frågor för några dagar sen som jag tänkte ta och svara påååå.

krävs det höga betyg för att komma in på frisörlinjen?

haha nej, jag kom ju faktiskt in så helt omöjligt höga poäng kunde det ju inte ha varit. Men jaa, vet tyvärr inte hur mycket poäng den sista hade som kom in. Men ja, skulle gissa på ungefär 220-230 ungefär.

As fin lägenhet ju, hur många rum är det i den?

hoho tack, kuuuuul att du tycker det. Den är rätt mysig faktiskt. Hmm, jag och camilla har varsitt ganska stort rum, sen så delar vi på ett kök och sen är det som en kort korridor med typ förråd och toalett samt dusch och grejs. Så ungefär en tvåa tänker jag.


Kommentarer
Postat av: therese

jag såg en bild för ett tag sen där du hade en fanta strawberry. vart har du köpt den? vill ha! :)

2011-09-02 @ 16:17:23
Postat av: Linn

Måste man ha mvg på idrott för att komma in på frisörlinjen?

2011-09-02 @ 17:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0