lördagsmys

Jag älskar iallafall helgen till tusen, pirrar i magen av att göra ingenting. Älskar att inte planera någonting, bara vara med min kärlek. Fredagar och lördagar är underbara, känslan att inte behöva göra något som man inte måste, det är lovely. Jag och henrik myser ofta till det, ni ser väl själva på bilden. Detta var gårdagens fredagsmys plus maria wern. Kan ni tänka er att henrik pettersson är en sån romantiker och gör mig salamihjärtan? haha, nu är han ännu mer romantisk och sitter och spelar nhl, min älsklingspöjk det. Själv ligger jag i sängen och dricker kaffe samt kikar på sista minuten resor, 1248 kronor till rhodos, imorgon! Ja varför inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0