inte utan min kärlek

Jaha, då var denna Mârtenshelg över, jag har endast spenderat cirka en halvtimme nere i byn och det var idag. Har varit krasslig som fasen sen i onsdags, då besökte jag sjukhuset, ska jag även göra imorgon.
Har varit ett helvete minst sagt och jag hade verkligen sett fram emot att träffa mina vänner, men men. Har haft världens bästa sällskap under helgen iallafall, henrik min fina har stått ut med mitt gnäll hela helgen. Haha min pöjk det. Så istället för att vara ute hela nätterna har vi sett på film och haft mjukisbyxor på oss.
Så det bästa med denna helg var mitt kanderade äpple jag köpte förut och henrik och mammi. Ikväll åker jag och henrik till karlstad och taggar för sjukhusbesöket imorgon. Jättekul.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0