i klassrummet





haha här sitter gänget längst bak i klassrummet och tar såna här fina bilder istället för att skriva ett brev till oss själva som vi ska läsa om tre år. Det är jättetråkigt, så istället bloggar jag och sitter här och ser ut som en mupp. Men det är väl likt sig. Detta är förövrigt mina närmaste homies, jag vet att ni torsbybor är väldigt nyfikna på vilka jag leker cool med i skolan. Detta är då mitt svar på den frågan.
Vill hem och sova, blev väckt av en rörmokare imorse som kom in i mitt fina rum, buhu. Så gör man inte mot amanda.


Kommentarer
Postat av: amanda

sv: aaamen öj, dura babeee!!!! :)

2011-09-20 @ 08:33:43
URL: http://aepplepaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0