finaste h

För ganska exakt fem månader sen träffade jag henrik för första gången. Då var jag ganska blyg inombords, men skrattade och flamsade som aldrig förr ändå, för att inte visa min nervositet. Jag minns första gången jag träffade honom väl, jätteväl. Vet exakt vad jag hade på mig och exakt vad jag hade för känslor i magen. Pirr.
Nu har det som sagt gått fem månader och vi har varit ifrån varandra max fem dagar sen dess. Lite skrämmande hur fast man kan bli i en person på så kort tid. Men det har utan tvekan varit det bästa.
Nu klarar vi inte vara utan varandra en enda natt och när detta händer, då pratar vi i telefon i timmar och skriver sms konstant.
Det känns overkligt och för bra, men jag är så jävla lycklig med den knäppa pricken. Och vi blir kärare och kärare för varje liten dag som går, vi blir även starkare och starkare tillsammans.
Som om det vore igår ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

gulligaste ni! så himla mysig kväll <3

2011-09-19 @ 11:14:08
URL: http://aepplepaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0