pusss

Ibland funderar jag på hur han orkar med mig, jag ställer höga krav och gillar att sova, det gör jag ofta. Men när han vill sova, då är det inte lika okej. Jag gillar att bita honom men han får absolut inte bita mig.
Jag får frukost på sängen ofta men jag har dock alltid gett honom. Men han orkar med mig och han ger mig allt.
Jag har givetvis mina fina sidor också, igår t.ex, då köpte jag honom en Tom och Jerry påse, dock åt jag upp nästan hela innehållet själv. Köpte även en fotspray till honom, inte för att han är i behov av någon, utan enbart för jag ville vara lite romantisk. Jag lyckades tror jag, han blev jätteglad. Nästan iallafall.
Men på den fronten är han inte alltid så generös han heller, häromdagen kom han med en potatissticka till mig. Vilken romantiker, det är min pojke det. Vi är ju menade för varandra, helt enkelt. Jag och henrik.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0