godmorgon heyhey

Idag ska jag dra med mig henrik på julmarknad. Jag gillar den julmarknaden på Mårbacka, man kan ju köpa kanderade äpplen vilket kan vara det godaste jag vet. Så jag måste köpa med mig ett dussin så jag har något att göra under helgen.
Jag väntar på att henrik ska komma ner med frukost åt mig, henrik har som en tradition på lördagar att jag ska få frukost på sängen. Jag är liksom värd det då och det tycker givetvis jag också. För övrigt, man äter inte frulle utan man äter frukost. Jag avskyr ordet frulle och det är nog ett ord jag aldrig har använt och aldrig kommer använda. Bra, då vet ni det också. Ching ching, stor dag idag då jag ska få möta mina älsklingsäpplen.



Kommentarer
Postat av: amanda

FRULLE <33333

2011-11-05 @ 20:24:47
URL: http://aepplepaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0