intressant

vad heter du? Amanda, fast alla säger carle. Så carle. Eller carle catch.
hur är du? ehm, impulsiv, expert på att tappa bort saker, vissa tillfällen galen, pratglad och har nära till skratt.
är du blyg? Nej och åter nej.
favoritlåt? Torparrock med Sven-ingvars. Nejdå, men typ Pärlor åt svin kansk.
vad är det bästa du vet? Mig själv. Okej inte det, men sol, kaffe, musik och fina vänner.
favoritfilm? Madicken.
vilken typ av kille faller du för? de som inte är som alla andra, galna och lättsamma personer som har samma humor som mig.
hur är dina vänner? alldeles fantastiska och galna.
tycker du om mat? Nej. Iaf inte husmanskost, fyfan!
är du en bonde? Ja, är du?
använder du hårspray? Nej, vadfasen ska jag göra det för?
gillar du att slåss? Nej, men att dänga Vickan är roligt.
dricker du vin nu? Men tjena, ja vem gör inte på en måndag när man är sexton år?
vad har du för kläder på dig? Trosor och slortröja.
finaste plagget du har? Eeeehm, min långklänning. Jag är så grym i den.
vad ska du göra ikväll? mysa, thihihih.
är du ledsen? Ja, jätteledsen över att spotify är slut nu.
sover du ensam? Nej, jag har min groda vid min sida varje natt.
ska du gå nu? nej, eller vart ska jag gå?
hur vill du se ut? Dum fråga, eftersom man ser ut som man ser ut. Men jag vill klippa av mig håret till axlarna, NU!
är du svensk? Nej, turk.
vem är du egentligen? Jag vet inte, en skitunge som gillar kaffe och sura remmar.
är du cool? alldeles för cool för att sitta och svara på dehär frågorna.
vem är din idol? Är min egen. Eller nej Penk är min idol.
gillar du djur? Hmm.  Kan grisar flyga? Nej, jag gillar inte djur at all.
snusar du på heltid? Nej, snusar inte på halvtid heller.
tycker du om sprite? Nej däremot fanta pineapple.
är du en fjant? Ja.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0