ny bild från i onsdags!!!



Det är ingen vanlig dag idag, för det är nämligen Vickos födelsedag! Vi har firat varandra i många år vi och tänk, att vi fortfarande är Vickan och Amanda efter 15 år. Ja, vi har gått igenom många tårar och tråkigheter tillsammans men herre min jee så många skratt vi har haft.

Inom tio minuter får jag ett sms från 'VICKILINUS! :*' där det kommer stå, 'caaaaaarle förfan sö hemsken bild, nu ärre du som tar bort än, sö jä kan sömnen inatt. Nu ska jä dra en lasse stefanz åh ät en tårtbet. Åh sen ska jä ut åh mat hönan min åh snos mä katta åh mjölk koan'

Jag älskar dig Vicki! Fast vi är varandras motsatser ♥

Kommentarer
Postat av: Vickan

tack, men fyyyy fan för dig....

2011-05-28 @ 17:24:37
URL: http://victorialind.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0