min födelsedag in spain, bästa ever!



En av de roligaste händelserna i Barcelona var när jag fyllde år. Det var helt jävla awesome, kan knappt beskriva med ord. Började med att hela spanskagruppen väckte mig med sång, samt en ros och frukt och fruktdrink. Vickan ♥ Jag drog på mig fina långklänningen och favorithatten, dagen till ära liksom.
Vi gick sedan till ett akvarium och zoo som också var helt otroligt roligt. Shoppade även lite och njöt. Sen fixade vi alla till oss lite extra fint och drog till ett fint matställe, tjoho. Efterrätt och sång även där.
Men sen började det roliga. Gick längs La Rambla vilket är en stor gågata som är proppfull med folk, samt fotbollsfan. Tjejerna hissade upp mig i en tron och sjöng för mig, inte nog med det. De fick tamejfan med sig hela barcelona i sången, så där satt jag, uppe i luften med hundratals människor som sjöng för mig.
Det var helt jävla freaking awesome!

Har dock inga bilder, men ni tjejer som har. Skicka!!!! Måste ha. För det var nog det roligaste i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0