käkar alvedon och havregrynsgröt a day like this

Jag har haft en helvetesnatt. Har inte sovit mer än högst en timme i sträck, det liksom funkar inte. Kallsvettas och yrt runt som en ja, jag hittar då inga ord. I vilket fall som helst, nu sitter jag och tittar på The Bucket List. Älskar filmer, bästa tidsfördrivet. Skulle kunna spendera mitt liv på att se på film. Helst såna tänkvärda, underbart fina och vackra. Såna som har något budskap med sig. Och då menar jag dom som inte är som 'Mean Girls' som endast har ett budskap som det skriker fjanterier av. Ja men vi säger så.



Min tuttinutti Johanni, du är så fin och I will be your teddy forever ♥

Kommentarer
Postat av: johannniiiiiiiiiiiii

loveu! din johanni ♥

2011-05-02 @ 17:37:51
URL: http://monkamoop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0