Victoria här!!

 

Vår kära vän är fortfarande i Thailand så då får väl jag slänga in ett inlägg för att hålla er uppdaterade om vad hon gör där borta i värmen. "Surfdrottningen" som hon själv kallar sig, surfar på två meter höga vågor!
Hon har varit till en storstad, Patong. Där har ho shoppat loss,
 söt som hon är har hon till och med köpt en present till mig!
Under dagarna så åker hon på båtutflukter till paradisöar och har det härligt med Lena. Hon blir serverad öl,
får kindpussar av idioter och leker med elefanter.
Imorgon ska hon kanske flyga fallskärm (Idiot?!). Hon äter massor av god mat.
Jag måste påstå att det var ytterst svårt att skriva det här inlägget utan att göra en enda smilies men men är det en blogg så ska det väl vara på riktigt.
Jag avslutar med en bild som jag Älskar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0