n ä r d e t t a r ö v e r




Vaknade upp inatt i tårar, hade svårt att andas för mardrömmen, var ensam, fick panik. Kunde inte somna, ville ha lugnande ord, ville höra det jag inte hörde. Fick ännu lite mera panik. Gick upp, tog på mig myströjan. Gick ut, satt ute i en timme i trosor och tröja. Ville koka kaffe men hade inte orken till det. Ville ringa, ville bara höra någon prata, ville bara höra ord så jag fick bekräftelsen att drömmen inte var sann. Skakade, skakade i hela jävla kroppen för jag var så rädd. Blev myggbiten, blev arg och bet mig sedan i armen för att förstå att det bara var en dröm. Jag var inte lämnad ensam, jag är inte ensam.
Så jag gick och la mig i sängen, ensam och somnade. Har lite panik än, så rädd för att bli lämnad ensam.

Kommentarer
Postat av: amanda

gumman <3

2011-06-26 @ 15:02:08
URL: http://aepplepaj.blogg.se/
Postat av: Emma

<3!

2011-06-26 @ 15:30:30
Postat av: ällen

<3

2011-06-26 @ 17:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0