Dag 1 - det bästa med mig



Yeah, let's go then. Vad är det bästa med mig? Okej, detta är ju egentligen allt annat än lätt. Inom skolan finns det ingenting jag är bra på. Är liksom en mittemellan människa. Lagom bra på vissa saker och dålig på andra, är liksom ingen klippa på någonting. Men, nu var det ju faktiskt inte mina svagheter ni skulle få läsa om.
Jag är en ganska lättsam person tror jag och är bra på att lyssna. Jag bryr mig om människor, men man får nog ta mig med en nypa salt, liksom ta inte allt seriöst för då kan det bli knepigt. Jag har även nära till skratt och kan tänja på gränserna, vilket är både bra och dåligt. Jag är öppen och är inte rädd för att prata med människor.
Jag har lärt mig att leva efter det jag har och har trots de svårigheterna genom månaderna ställt mig upp och på vägen blivit otroligt stark som person även om jag många gånger har fallit.
Jag klär mig i det jag tycker är snyggt och struntar ärligt talat i vad andra tycker. Det är totalt oviktigt ärligt talat.
Jag är även duktig på att leka i andras hår och det är väl passande att jag ska jobba med det i framtiden också då. Ja vad mer? Jag är ganska glad som person också, försöker att inte gräva ner mig allt för mycket när motgångarna kommer, för det hjälper inte. Är ganska bra på att vara en fjant också, att vara fem år igen är det bästa jag vet.
Men top notch, detta sög jag verkligen på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0