hejtjatjena



eftersom min blogg för tillfället är totalt värdelös tänkte jag svara på några frågor. Helt meningslösa givetvis, men jag är rätt meningslös ibland jag och gillar sånt. Så bra, let's go then.

bio eller tvspel? Haha jisses, tvspel såklart helst fifa 01 eller nhl 07. Gosh vilka spel.
är du en ensamvarg eller en social människa? En riktig social jävel om jag får säga det själv.
vad är du bra på? Koka kaffe och nätshoppa.
vad är det roligaste du vet? Som föregående fråga, koka kaffe och nätshoppa.
vad tycker du är tråkigt då? Koka te är ju betydligt mycket tråkigare. Nejra, men fan jag vet inte. Att inte göra någonting är jävligt tråkigt. Usch.
är du ansvarsfull? Jaaa, jätte.
vad är du på för humör? Gosig, förväntansfull, ivrig, rastlös och glad.
läser du aftonbladet? Nej för då får jag bara ångest för det är en massa äckliga bantningsdieter där jämt och ständigt. ' hur du går ner 10 kilo på en vecka'
när känner du dig snyggast? Alltjämt, jisses amalia självklart. Nejdå, men efter en dag på stranden.
gillar du choklad? Nej, djungelvrål däremot. bästa jag vet.
är du kär? hihihihihih tolka det hur fan ni vill.
känner du dig gammal? Ja jättegammal, usch måste börja pensionsspara snart.
är du dålig på någonting? Ja, laga mat och bete mig.
saknar du någon/något just nu? Ja, mammi, henrik, solen, ledigheten, solen igen.

herra det får duga.



Kommentarer
Postat av: Julia

Är du snygg? Ja!

2011-07-21 @ 14:00:40
URL: http://juliabarremyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0