set the fire to the rain

Jag somnar med min snos, jag vaknar på hans arm, han lagar frukost åt mig, vi sitter på balkongen och mår gött och sen åker jag till jobbet. Jag plockar tallrikar, frågar 'smakade det bra' 'åh vad bra, kaffe finns ute i hallen' jag tar betalt, leker gästvänlig, plockar lite mer tallrikar, fyller på lite saft, pratar med tanter och håkan.
Sen åker jag hem, sover ett par timmar, städar lite, vattnar lite blommor och sitter på balkongen och mår gött. Sen somnar jag i soffan tills henrik kommer igen. Och då mår jag bra igen. Jag gillar varje minut som jag är med han jag, gud jag är ju så kärleksfull och så go. Vilken tjej jag är, amazing!
Och så går det runt, dag efter dag och jag gillar det så inihelvete!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0